מה בין שיווק ישיר בדואר לספאם?
אם תעשו אותו נכון – כלום!
שנים שיש זליגה משמעותית משיווק בדיוור ישיר בדואר לשיווק בדיוור אלקטרוני. מה שנחשב כדיוור זול והמוני הופך עם השנים להרבה פחות אפקטיבי גם בגלל ההצפה שחווינו בשנים האחרונות והיכולת הקלה שלנו להתעלם מהודעות שאנו לא מצפים להם בנוסף לכלים שמפתחות הפלטפורמות האינטרנטיות "להגן" עלינו מדואר זבל ועד לחוקי הספאם שמאפשרים קנס כבד על ספארים. כל אלו חוברים יחד ומשנים את המשוואה לגבי יעילותו ויחס ההמרה של הדיוור השיווקי האלקטרוני.
והתוצאה של האמור לעיל היא עליה באפקטיביות של הדיוור בדואר כאלטרנטיבה שיווקית.
לקבל מכתב בדואר זו חוויה מרגשת
הכותרת הזו נכונה, כמובן, אם אנו מדברים על מכתב אישי שאינו חשבון לתשלום או דיווח לקוני מחברת הביטוח או הבנק שלכם. אתם מוזמנים לעשות ניסוי קטן ו"לשלוח" לילדכם מכתב בדואר, ראו את התגובה שלו כאשר יקבל את המעטפה, ינסה להבין מי השולח ויפתח אותה בהתלהבות כאילו זו עטיפה של מתנה או "מעטפת הפרס" כפי שנחשפנו אליה בתכניות ריאליטי רבות. אם אתם רוצים בהצלחת הדיוור שלכם, השתמשו בהתרגשות הטבעית של הלקח שלכם וחברו אותה למסר המועבר עם הדיוור.
התמקדו בקהל המטרה
אם הלקוח שלכם זו האמא בבית – כתבו ישירות אליה, אם הלקוח שלכם זה הילד – כתבו אליו! היו ממוקדים בלקוח הפוטנציאלי שלו ודברו אליו ישירות ובגובה העיניים. הוא יבין אתכם בצורה הטובה ביותר.
כתבו את המסר בצורה המניעה לפעולה, תקראו את המכתב שלכם, שוב, לפני שאתם שולחים אותו ותבדקו האם נתתם ללקוח שלכם את המוטיבציה לביצוע התגובה הרצויה לכם? האם הפעולה הרצויה לכם מתאימה להרגלי הצריכה של הלקוח הנמען? האם הצעתם הגרלה אטרקטיבית? האם הצעתם תכנית תמריצים למתמידים? האם הלקוח יקבל "בונוס" על תגובה בפרק זמן מוגדר?
לפרסום יש השפעה מצטברת..
לעיתים אנו בודקים את "יחס ההמרה" של הדיוור בסמוך לדיוור עצמו או עם סיום ה"מבצע" המדוור, זה נתון חשוב שכמובן יש לבדוק אך יחד עם זאת צריך לזכור שלרבים מהנמענים, מסיבות אובייקטיביות, לא התאפשר לפעול כתגובה לקמפיין הנוכחי אך אתם עדיין מרוויחים את ההשפעה המצטברת הכוללת את זיכרון המותג שלכם אצל הלקוח, העצמת המותג שלכם לעומת מותגים מתחרים וגישה חיובית בעתיד מאת הלקוח למותג שלכם.
אנו מזמינים אתכם ליהנות מחוויית תיכנון וביצוע של ערכת דיוור שיווקית אותם יודעת לספק א.ד. הפצות ועיטוף כבר למעלה מ 25 שנים.