היום, וככל שעובר הזמן יותר ויותר, לקוחות עושים שימוש בדואר האלקטרוני על מנת לקבל דברי דואר, גם כאלה שבאופן מסורתי התעקשו בעבר לקבל רק פיסית לתיבת הדואר.
יש לא מעט בעיות, לצד היתרונות, של קבלת דואר אלקטרוני. האם הדואר הגיע ליעדו? האם נכנס לתיבת הדואר הראשית ולא לספאם או לחוצץ קידומי המכירות (גוגל שולטת בלמעלה מ 80% מתיבות הדואר באמצעות gmail)? האם הנמען קרא את דבר הדואר בזמן סביר? האם הוא ממתין לדבר הדואר ומזהה את השולח? מתי להבין שהמסר לא נקרא ולשלוח את הדואר מודפס לתיבת הדואר הפיסית של הלקוח? ...
חברת א.ד. הפצות ועיטוף מתקדמת עם הטכנולוגיה ומאפשרת ללקוחותיה שילוב חכם בין המערכות. כל דיוור שיופק יוכל לכלול גם קובץ למשלוח דיגיטלי במייל וגם קובץ להדפסה ומשלוח בדואר הפיסי. בשלב ראשון, ולפי התוויות הלקוח, נגדיר מי מקבל את הדיוור האלקטרוני. הנמען יקבל את המכתב בקובץ למייל והלקוח שלנו יידע כאשר המייל הגיע לייעדו, כאשר הוא נפתח ונקרא על ידי הלקוח ואם הלקוח נתן משוב כלשהו לדיוור (אנו שומרים כמובן בקפדנות על כל חוקי הספאם).
כאשר הלקוח יקבל את המייל לתיבת הדוא"ל שלו הוא יקבל גם מסרון ראשון שמודיע לו על המייל שמחכה לו בתיבה, לאחר זמן מוגדר, אם הלקוח לא קרא את המסר, ישלח לו מסרון נוסף. אם גם אז לא ייקרא הדואר האלקטרוני הוא יודפס, ייעטף וישלח פיסית ללקוח.
מניסיוננו, ככל שנדוור ללקוחות דיוור היברידי כמוגדר לעיל, יותר דברי דואר ישיגו את המטרה בצורה אלקטרונית בלי להזדקק לתמיכה המסורתית, יחד עם זאת, לא "תפספסו" אף לקוח.