מאמרים ומידע »

מה צריך לדעת לפני ששוכרים חברה לחלק עלונים בהפצה רוויה?

מה צריך לדעת לפני ששוכרים חברה לחלק עלונים בהפצה רוויה?

הגדירו את קהל המטרה ופרופיל הלקוח הפוטנציאלי שלכם:

נכון שהפצת עלונים רוויה מיועדת לחלוקה באזור גאוגרפי מוגדר, עדיין, השקעת מחשבה לפני היציאה לביצוע תאפשר לכם תוצאות טובות יותר:

עד כמה רחוק מבית העסק שלי נמצאים הלקוחות הפוטנציאליים שלי? את הנתון הזה ניתן לבדוק אם אתם יודעים לפלח את הלקוחות הפעילים שלכם, מאיזה ערים ואזורים הם מגיעים אליכם? מה היחס בין כמות התושבים בכל אזור לכמות הלקוחות שלכם שמגיעים מאותו איזור?

האם יש השפעה לרמה הסוציואקונומית של הלקוחות הפוטנציאליים שלי על ההמרה שלהם ללקוחות פעילים? אם כן ניתן לבחור אזורים לחלוקה על פי מאפיינים סוציואקונומיים המצויים בידי חברת ההפצה.

האם הלקוחות שלי מתגוררים יותר בבתים משותפים או בבתים פרטיים? יש שירותים הרלוונטיים יותר לצורת מגורים אחת לעומת אחרת (למשל שירותי גינון לעומת שירותי אחזקת מבנים, מכירת תנורי קמין לחימום לעומת סגירת חורף למרפסת), התאימו את החלוקה לקהל היעד!

יש משתנים נוספים הניתנים לאבחנה ברמת האזור לגביהם רצוי לקיים דיון פנימי בעסק לפני היציאה לחלוקה כגון: שכונות בניינים חדשים או שיכון ותיקים, מאפיינים של ריכוז תושבים דתיים ושומרי מסורת, ריכוז של דירות מושכרות לעומת בתי יוקרה, סטודנטים/עסקים וכו'.

הקפידו לבדוק אם החלוקה המיודעת שלכם אינה מתנגשת עם חוקי העזר העירוניים כמו איסור חלוקה על גבי רכבים וכדומה. 

 

מעקב אחרי ביצוע הדיוור בפועל:

אם אתה בעל העסק או מורשה מטעמו, דאג לקבל דיווח יומיומי מהחברה במייל או בהודעת טקסט לגבי קצב התקדמות החלוקה לפני ביצוע החלוקה בפועל ולא לאחר החלוקה על מנת שתוכל לבדוק את איכות החלוקה בזמן אמת! וודא כי החברה מפעילה לכל אזור חלוקה מפקח שטח, בדוק עם נציג החברה שהכמות שסופקה לחלוקה, אם לא הודפסה בפועל על ידי חברת החלוקה, נבדקה ומתאימה לכמות החלוקה המיועדת – לפני תחילת החלוקה! שאל האם חברת החלוקה משתמשת במכשור מתקדם, כדוגמת מכשירים מבוססי GPS המוחזקים על ידי המפיצים לצורך בקרה נוספת על החלוקה?

ודאו כי עובדי החלוקה בגירים, מנוסים, מתוגמלים כראוי ועברו את ההכשרה הנדרשת על מנת לבצע את החלוקה בהתאמה מלאה לציפיותיכם.

 

מה יכול לייקר את עלות ההפצה?

ישנם פרמטרים רבים שמשפיעים על תמחור של הפצה:

מה משך הזמן שמאפשר הלקוח לחברה לבצע את החלוקה.

סה"כ הכמות לחלוקה.

תמהיל החלוקה בין אזורים של בתים פרטיים למשותפים והפיזור הגאוגרפי.

חלוקה בשעות מיוחדות בלבד.

גודל הפריט לחלוקה ומספר העמודים (במקרה של חוברת)

סוג החלוקה: לתיבות, לתיבות עם לשונית מחוץ לתיבה, לדלתות, לשטיחונים, לעסקים, על גבי רכבים וכו'. תדירות החלוקה.

משך אכסון חומרים במחסני חברת ההפצה.

 

אנו מזמינים אתכם ליהנות מחוויית חלוקת עלונים רוויה ברמה ובאיכות הגבוהים ביותר אותם יודעת לספק א.ד. הפצות ועיטוף כבר למעלה מ 25 שנים.

רח' היצירה 11, ת.ד. 3079, קרית אריה פתח תקוה. 49511
צור קשר
טלפון: 03-9221816
פקס: 03-9221810
תפנית בניית אתרים
תפנית: בניית אתרים | עיצוב אתרים | קידום אתרים | 054-4780798